My Favorite: любимчики ноября / Совместно с Соней Сабала.

11:38

Новогоднее настроение меня захватило окончательно. Вчера купила на ёлку красивую мишуру, а на кассе на меня очень странно посмотрели, будто ёлку нужно наряжать ещё через полгода, а я уже покупаю украшения. Но сейчас не об этом.
Сегодня мы с Соней Сабала подготовили для вас пост с фаворитами последнего месяца осени - ноября. У меня в блоге вы почитаете о декоративной косметике, которую мы любили, а у Сони - про уходовую. Для этого переходите к ней в блог sonyasabala.wordpress.com (ссылка кликабельна) и наслаждайтесь моей украинской речью) Вот такой сюрприз). 
Мои фавориты декоративной косметики. 
Первые два фаворита - это те продукты, которыми раньше я практически не пользовалась, по-этому те, кто меня знают, будут удивлены. Но всё в жизни меняется, и я в том числе. 
1. M.A.C - пудра для лица Studio fix в оттенке C2 - это моя идеальная пудра, которая ровно ложится на лицо и не заметна на коже. С этой пудрой моя кожа начинает "блестеть" гораздо позже, чем без неё (с ней - спустя около 6 часов, а без пудры - уже через 2-3 часа). Она придаёт лицу более ухоженный вид и я очень довольна)
2. L`Oreal - румяна Alliance Perfect - на коробочке указан оттенок 26 М 300, хотя в интернете я нашла несколько другую нумерацию. Я обожаю эти румяна, и что самое интересное, моё лицо с румянами мне показала визажист M.A.C, когда я выбирала пудру) Так как у меня впринципе проблемы с природным румянцем, а цвет лица заставляет только жалеть меня, румяна - отличный вариант взбодриться. Даже если я проспала и не успеваю сделать полноценный макияж, всё равно наношу румяна, и лицо сразу же преображается. 
Два следующих фаворита никак не соотносятся сежду собой кроме того, что это элементы декоративной косметики. Вот только один из них бюджетный, а второй - люкс. 
1. Avon - лак для ногтей в оттенке Gold. Этот лак создан специально к новогодни праздникам и я влюбилась в него с первого же нанесения. Это шикарный золотистый оттенок, который навевает роскошь. Про этот лак я уже делала отдельный пост - вот здесь можете почитать больше моих восторженных отзывов. И не смотря на то, что пользоваться этим лаком я начала в конце месяца, всё же решила отнести его к фаворитам ноября. 
2. Lancome - тушь для ресниц Hypnose. Это просто хорошая тушь. Да, она не создаёт эффект накладных ресниц и не делает какого-нибудь вау-эффекта, но хорошо справляется с приданием обьёма, не царапает веки и не склеивает ресницы. Конечно, с такими же функциями можно найти тушь дешевле, но у меня в очереди была эта, а до неё было много плохих ткшей, по-этому я рада этой Lancome. 
С моей декторативной косметикой закончили, а теперь предлагаю почитать полупост от Сони) 
*******************************************************************************************************************************
Я дуже рада, що маю нагоду взяти участь у такій чудовій колаборації, а особливо вдячні Юлі за цю ідею. І хочу поділитися тою декоративною косметикою, яку я дуже любила у листопаді. 
Для початку розповідаю про тональний крем фірми Inglot. Я про неї вже розповідала, але все  я її носила цього місяця занадто часто, аби не включити її у цей список. Вона не сушить шкіру, не лягає маскою і має середнє покриття. Словом, його добре носити в холодну пору року і не переживати, що раптом якісь сухі ділянки Вашої шкіри будуть помітні. Хоча, фініш у неї не матовий і не сяючий. Щось середнє і майже не помітне.
Далі в мене рум’яна фірми LR Heath and Beauty Systems у дуже натуральному відтінку. Вони добре пігментовані і легко переносяться на шкіру, а також доволі стійкі. Їхній приглушений рожевий настільки універсальний, що підійде і світлим, і більш смуглим дівчатам. Я їх ношу часто, а коли нема часу і треба щось швидко нанести і не думати чи підійде, то це – ідеальний варіант! 
В мене, на жаль, вії доволі прямі, хоча й трошки довгі та насичено чорні. Тому туші я люблю, але часто не можу підшукати собі якусь хорошу. Ця ж новинка MaxFaktor Masterpiece Transform мене таки потішила. У неї дивна для мене щіточка, але завдяки їй вії добре прокручуються і гарно промальовуються. А головне, що мені з нею не потрібно завивати вії додатково. Вони довгі, підкручені та розділені. Але головне не переборщити, бо можуть і склеїтися.
Я була б не я, якби не розповіла про помади. Перша в мене більше на щодень, а саме гелева помада від фірми Inglot. Вона добре лежить, акуратно виглядає і не сушить губи. Її формула дуже приємна і не відчутна на губах. Яскравий нюд – так я би її охарактеризувала. Вона не надто стійка, але сходить повільно і дуже акуратно. Інша – вже на вечір або на довгий і дуже зайнятий день. Матова помада від Make Up Factory. У неї яскравий червоно-вишневий відтінок, який виглядає напівматово. Разом з тим, зовсім не сушить губи і зручний. Коли я знаю, що мені потрібно цілий день виглядати чудово, але часу на це не буде, то я завжди витягую її. Навіть після обіду чи ланчу вона залишає на губах пігмент і вони виглядають добре, але в такому випадку потрібно добре зволожити губи перед нанесенням, щоб ввечері вони виглядали так само добре, як і вранці. 
Ось такими в мене були улюбленці з декоративної косметики. Дякую, що читали, і сподіваюся, що Ви знайдете щось корисне для себе. А якщо Вам цікаві наші доглядові улюбленці, то переходьте на мій блог! Буду рада всіх бачити і до зустрічі!

You Might Also Like

0 коментарі

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images